Zákaznický servis

  • Nejčastější otázky

  • Zavolejte nám 272 015 015
    272 015 020

  • Napište nám denik@mojepredplatne.cz
    casopisy@mojepredplatne.cz

  • Kontaktujte nás ZDE

Nenašli jste co, jste hledali? Prosím, vyplňte své kontaktní údaje a my se Vám ozveme.

Korespondenční adresa:

VLTAVA LABE MEDIA a.s.
U Stavoservisu 646/1a
108 00 Praha 10 – Malešice

Deník

  • Kdy obdržím první vydání Deníku?

    Doručování Deníku bude zahájeno obvykle do 3 pracovních dnů, nejpozději však do 10 pracovních dnů od doručení objednávky vydavateli, není-li v objednávce uvedeno datum pozdější. Doručování zahajujeme ještě před obdržením platby, abychom zajistili dodání novin na vaši adresu co nejdříve.

  • Můžu si zvolit jiný regionální Deník, než je moje adresa?

    Je nám velice líto, ale regionální Deník je dodáván dle uvedené adresy a není možné zvolit při objednávce jiný region. Můžeme vám však změnit dodávání na jinou adresu po dobu vaší dovolené nebo dlouhodobého pobytu mimo domov. Tato změna je možná nejdéle po dobu 6 měsíců.

  • Mohu změnit adresu dodávání po dobu mé dovolené?

    Ano, můžeme vám změnit dodávání na jinou adresu po dobu vaší dovolené nebo dlouhodobého pobytu mimo domov. Tato změna je možná nejdéle po dobu 6 měsíců.

  • Co mám dělat, když Deník nedorazil včas?

    Využijte kontaktní formulář a zašlete nám reklamaci na pozdní doručení Deníku. Vzniklou situaci budeme ihned řešit s Mediaservisem, který pro nás doručování zajišťuje. Potřebujeme od vás k tomu doplňující informace o místě dodání – např. je nutno zvonit na správce, bydlíme ve 3. patře, je třeba odevzdat klíče od domu apod.

  • Co mám dělat, když Deník vůbec nedorazil?

    Využijte kontaktní formulář a zašlete nám reklamaci na nedoručení Deníku. Vzniklou situaci budeme ihned řešit s Mediaservisem, který pro nás doručování zajišťuje. Potřebujeme od Vás k tomu doplňující informace o místě dodání – např. „je nutno zvonit na správce“, „bydlíme ve 3. patře“, „je třeba odevzdat klíče od domu apod“.

  • Kdy obdržím náhradní vydání Deníku?

    Pokud nám zašlete reklamaci do 7:30, tak náhradní vydání dorazí ještě tentýž den, pokud později, tak následující den.

  • Kdy vychází příloha v mém regionu?

    Vyplňte adresu v objednávkovém formuláři a zobrazí se vám regionální Deník, který je dodáván pro tuto oblast. Pokud zvolíte předplatné na celý týden od pondělí do soboty, tak se vám také zobrazí, jaké přílohy obdržíte v rámci předplatného.

  • Jaké přílohy v Deníku vycházejí?

    Vyplňte adresu v objednávkovém formuláři a zobrazí se vám regionální Deník, který je dodáván pro tuto oblast. Pokud zvolíte předplatné na celý týden od pondělí do soboty, tak se vám také zobrazí, jaké přílohy obdržíte v rámci předplatného. Můžete se těšit na přílohy: Sportovní příloha v pondělí, Týdeník v různých dnech obvykle v úterý nebo ve středu dle regionu, Bydlení, Zdraví, Žena ve čtvrtek, TV Magazín v pátek a Víkend v sobotu.

  • Co mám dělat, když v Deníku chybí příloha?

    Využijte kontaktní formulář a zašlete nám reklamaci na nedoručení Deníku. Vzniklou situaci budeme ihned řešit a přílohu se budeme snažit dodat v nejbližším možném termínu poštou.

  • Můžete dodávat Deník do P.O. Boxu?

    Je nám líto, ale z technických důvodů nelze Deník doručovat na P. O. BOX. Doručování mimo území České republiky je nutno sjednat individuálně.

  • Mohu změnit adresu pro doručování?

    Adresu pro doručování lze měnit trvale po přestěhování nebo jen na určité období např. když jste na dovolené nebo dlouhodobě mimo domov (chata, chalupa). Pro změnu adresu, prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení prostřednictvím formuláře, e-mailem na denik@mojepredplatne.cz nebo telefonicky na 272 015 015

  • Kolik mám věrnostních bodů?

    Pokud již máte uhrazenou objednávku, tak se vám věrnostní body ukážou v účtu na webu. Pro zjištění stavu věrnostních bodů se prosím přihlaste do svého účtu www.mojepredplatne.cz a zjistěte počet bodů, které máte k dispozici. V případě, že nemáte registraci na webu Mojepredplatne.cz, tak se prosím registrujte www.Mojepredplatne.cz a zjistěte počet bodů, které máte k dispozici. V případě, že nemáte registraci na webu Mojepredplatne.cz, tak se prosím registrujte ZDE.

  • Jak si vybrat dárek za věrnostní body?

    Věrnostní body, které jsou připsány na vašem účtu, je možné použít pro nákup v e-shopu. Vyberte si dárek, který odpovídá počtu bodů, a objednejte si jej. Dárek vám doručíme do 14 dnů od objednání na vaši adresu. V případě předplatného vám zašleme nejbližší vydání pokud není v objednávce uvedeno jinak.

Časopis

  • Kdy obdržím první vydání týdeníku?

    Doručování týdeníku bude zahájeno obvykle od nejbližšího možného termínu, obvykle do 10 pracovních dnů od doručení platby
    z objednávky vydavateli, není-li v objednávce uvedeno datum pozdější. V případě měsíčníku nebo dvouměsíčníku může být termín delší z důvodu delší časové prodlevy mezi jednotlivým vydáním.

  • Kdy obdržím první vydání čtrnáctideníku?

    Doručování čtrnáctideníku bude zahájeno obvykle od nejbližšího možného termínu, obvykle do 20 pracovních dnů od doručení platby z objednávky vydavateli, není-li v objednávce uvedeno datum pozdější.

  • Kdy obdržím první vydání měsíčníku?

    Doručování měsíčníku bude zahájeno obvykle od nejbližšího možného termínu, obvykle následující měsíc po doručení platby
    z objednávky vydavateli, není-li v objednávce uvedeno datum pozdější.

  • Co mám dělat, když časopis nedorazil?

    Využijte kontaktní formulář a zašlete nám reklamaci na nedoručení časopisu co nejdříve. Vzniklou situaci budeme ihned řešit a zašleme vám náhradní vydání v nejbližším možném termínu.
    V případě, že časopis obsahoval televizní program, který není platný, nabídneme vám jinou kompenzaci. Prosím, kontaktujte naše zákaznické oddělení ZDE.

  • Mohu změnit adresu pro doručování?

    Adresu pro doručování lze měnit trvale po přestěhování nebo jen na určité období např. když jste na dovolené nebo dlouhodobě mimo domov (chata, chalupa). Pro změnu adresy, prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení ZDE.

  • Mohu získat věrnostní body za předplatné časopisu?

    Věrností program je určen pro předplatitele Deníku. V případě, že jste předplatitelem kromě časopisů také Deníku, tak se věrnostní body ukážou v účtu na webu. Pro zjištění stavu věrnostních bodů se prosím přihlaste do svého účtu na www.Mojepredplatne.cz a zjistěte počet bodů, které máte k dispozici. V případě, že nemáte registraci na webu Mojepredplatne.cz, tak se prosím registrujte ZDE.

  • Jak si vybrat dárek za věrnostní body?

    Věrnostní body, které jsou připsány na vašem účtu, je možné použít pro nákup v e-shopu nebo úhradu předplatného (bez dárku). Vyberte si dárek, který odpovídá počtu bodů a objednejte si jej. Dárek Vám doručíme do 14 dnů od objednání na Vaší adresu. V případě předplatného vám zašleme nejbližší vydání, pokud není v objednávce uvedeno jinak.